niño levantando la mano en clase
niño levantando la mano en clase

Recursos

La ciència ha demostrat que parar atenció plena millora la nostra salut, les nostres funcions cognitives i les nostres relacions personals, i pot considerar-se una forma saludable de relacionar-se amb un mateix i amb els altres i de sentir-se connectat amb la realitat.
 
A més a més, s’ha demostrat com la forma en què parem atenció al moment present pot millorar directament el funcionament del nostre organisme i del nostre cervell.
 
30 anys de recerca i d’estudis de neurociència ofereixen evidència dels avantatges de l’ús del Mindfulness. L’aplicació del Mindfulness en estudiants i educadors té el potencial de millorar l’assoliment acadèmic, la salut mental, i les relacions personals.
 
Nombrosos estudis han mostrat que el Mindfulness és una eina poderosa per ajudar en múltiples problemes i desordres mentals i físics, com per exemple el trastorn de dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH).

Mindfulness a l'escola

“Healthy Habits of Mind“

“Meditación y aprendizaje”